Aj aj aj

Nu är det mindre än 2 månader kvar till vår stora dag!!! Än har vi massor kvar att fixa, mestadels pyssel & listor.
Jag (bruden) skulle på provning & ändring av min brudklänning i måndags, men självklart har jag lyckats BRYTA min lilltå i söndags kväll, buhu! Ont gör det & just nu är mitt största hatobjekt ett par kryckor ;-) Fast tur är det ändå att dem finns! Är sjukskriven i 2-4 veckor, men hoppas på att kunna vara stabil innan dess! Har bara gått 2 dagar, men är redan less på att vara hemma & vara ostadig :-( Bara att ta sig mellan rummen här hemma är ett helt projekt känns det som, speciellt om man ska ha något med sig. Någon som vill va min assistent? ;-)

Har dock passat på att göra lite pyssel inför dagen, när man ändå (nästan) bara kan sitta vid datorn. Välkomst-foldrarna till gästerna som ska bo över är klara, lexikonet är klart & just nu håller vigselprogrammens & festprogrammens utsidor på att ta form :-) Har även börjat fila på insidorna till dessa & imorgon kommer toastparet hit & får ytterliggare info.

Vi har varit på vigselsamtal, det blir M2Bs konfirmationsprälle som viger oss! Hon verkar perfa för oss, trevlig & jordnära & inte alls stel. Vår solist har fått sin info & likaså vår organist, som inte är någon mindre än den omtalade Ann-Magreth, som vi har hört mycket gott om :-)

Ska se om jag kan låna svågerns rullstol till helgen, så vi kan ta oss till Centan & inhandla en del smått som finns kvar på inköpslistan :-) Var på Nova med Linda igår, men var helt slut efter rundan, däckade på soffan i x antal timmar. Sen fick jag inte gå så som jag gick, då kan tydligen läkningen ta ännu längre tid + man kan få andra skador :-O

Nu ska här fortsättas med programmen & sen ska det sista på placeringskorten & kartan finliras :-)


Kommentarer
Postat av: erica

Har du så mycket och göra när det är en månad kvar att bloggen står stilla ;-) ? Du får göra ett inlägg där det står stressad bruuuuud. kram kusina

2011-06-03 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0