Mera pyssel

M2Bs släktträd bröjar ta form. Eller ja, layoouten är klar, väntar bara på listan med släktingar från svärmor :-)
Kan avslöja att den blir mycket fin ;-)
Ska även skriva ut lite mönster idag till vår mini-resväska, som vi ska lägga kort & presentkort i på presentbordet.
Har hittat servetter med "rese" mönster på samt servetter med samma brudpar som vi har i vår layout på, som jag ska decoupaga väskan med :-D Har aldrig gjort det innan, men ska bli spännande!
Typ såhär, fast med annat motiv på + innuti :-)



Vi har även köpt oss en sådan här till resan:

Lagom stor till oss båda :-D Sen tänkte v givetvis ta med en till mindre att lägga lite oömtåligt i på hemfärden, så att alla souvernierer & presenter får plats i denna ;-)
Måste säga att väskaffärer då tar hutlösa överpriser på resväskor! Tur att det finns rea! Denna köpte vi för 600:- istället för 1200:- = överkomligt pris!

Nu ska jag försöka bota mina kliande utslag jag fått i hela ansiktet & sen ska pysselstugan fortsätta :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0