Försök själv!

Vet inte om det är bristen på choklad som talar eller om månen fått en ut balans. Just nu vill jag dock bara skrika rakt ut! Alla tjatar om att jag är tidigt ute med att leta brudskor. Jaha, ja, jo, det är ju sant, för det finns ju så j*vla många i min storlek att välja på! Gaaaah!
Lätt för den med "normal" storlek att säga! Kan tala om för den som nu håller med tidigare talare att att hitta ett par 35:or, som inte ser ut som din mormors begagnade åkerarbetarskor, är värre än att leta efter ett sandkorn i öknen!
Seriöst, känner mig diskriminerad. Helt allvarligt nu alltså. Sen känns det som ett stort skämt när var enda expedit till råga på det säger att det är många som har storlek 35. Jaha?! Tack för att ni tar in dem i denna storlek då! Tack, verkligen!
Sen kan ju även tilläggas att när de visat en de 2 modellerna som finns (crap ugly!) så har man inte rätt att vara kräsen. Ok, nähä, sorry att jag har både små fötter och känsla för mode! My gosh, nej men jag nöjer mig med ett par skor som är fulare än mina utgågna sneakers. Bugar & bockar gör jag med.

Dessa modeller har jag att välja på. Den platta urtrista, där jag då hellre väljer något helt utflippat som ett par marinblå löparskor. Eller de skyhöga, där både mina fötter & min rygg lär ha pajat på vägen från frissan till kyrkan.
Prällen, är nog bäst att du plockar väck Jesus vid altaret, annars lär både han & Maria gosa med en snubblande brud.



Kommentarer
Postat av: erica

okej de skyhöga kanske är svåra att gå in men daaaaam va snygga dom va. löve. gör som jag gjorde. Använd fina vita ballerina att ha när du är hos frissan och sen tar du på skorna innan kyrkan. på fotograferingen kan du ha ballerina på de bilder där skorna inte syns och bara ta på de fina när dom ska synas. på festen tar man på sig ballerina i vilket fall somhelst för då orkar man inte gå i klack nåt mer. kram kusina ericus

2011-03-20 @ 01:23:27
Postat av: erica

kolla in den här länken. brandos har vita finskor i storlek 35 http://www.brandos.se/finskor/c126/pagesize/99/size/35/color/2

2011-03-20 @ 09:01:41
Postat av: B2B

Tack kusina. Ska in till CPH imorgon med M2B på jakt, hittas där inga ska jag ev. beställa "Claudia" från Brandos :-) Vet dock inte om 7cm blir too high for me?

2011-03-22 @ 13:52:09
Postat av: erica

nej det är nog inte så farligt. ha ett par ballerina som backup bara så funkar det nog fint.

2011-03-23 @ 08:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0