34:or

Det blev en lyckad tur till den danska huvudstaden :-D Nu är jag ett par brudskor i storlek 34 rikare + en assnygg liten resväska rikare! Ska även tilläggas att väskan är lila dessutom! High five på det!
Fick tipset av en på jobbet att det finns en butik i Köpenhamn som har skor i storlek 33-37. Hittade dock en annan som sålde skor i storlek 34-37,5 med :-D
Den jag fick tips om heter Scala (tror jag det var iaf) & ligger vid Illum, inne på en bakgård. Måste tyvärr dock säga att där inte fanns ett enda par som kunde klassas som brudskor. Dessutom var priserna hutlösa, om man inte har obegränsad budget. Priserna låg på ca 1600 DKK per par!
Den vi hittade hette Royal Mini & ligger på en tvärgata på Ströget, som hette någonting på K. Där fanns en hel del att välja på, kanske inte i brudkosväg, men i övrigt. I brudskoväg hittade jag ca 6 par, varav 2 var med lägre klack. Tittade på storlek 34 & 35 då, fler fanns i större storlekar :-) Blev dock ett par 34:or med inlägg i för min del & ändå var dem normala i storlekarna. Hit ska jag fler gånger! 800 DKK för ett par brudskor är ändå ok när man har så svårt att hitta i denna storlek :-D Jag är nöjd!




Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 13:04:11
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Linda

hejsan, jag hittade din sida och är så nyfiken på hur dina nya brudskor ser ut? jag har själv storlek 34 :)

2011-05-25 @ 10:39:01
Postat av: B2B

oh, men då ska jag posta en bild imorgon :-D

2011-06-22 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0