Brudklänningar

Den 9 maj ska jag & Linda in till Helsingborg för att prova & sy in + upp min klänning :-D
Ska in & klappa på den lite den 12 mars med, då vi ska på jakt efter brudskor.
Min dress kommer från Forever Yours & är helt uuuunderbar! Vi var först runt i hela Malmö & letade efter den. Dock var tyvärr sortimentet tamt & dessutom måste jag tyvärr säga att personalen var av den otrevligaste sorten jag någonsin mött. På Södra Högtidskläder på Gustaf var hon nog värst! Ignorant & ointresserad av att sälja & hjälpa, vi fick göra allt själv & när vi frågade om något fick vi ett kort & snäsigt svar tillbaka.
Sen på Romantica på Bergsgatan fick vi verkligen NOLL hjälp! Hon visade inte ens in oss i affären & inte heller kunde hon mana sig till att snöra klänningen där bak, vilket för oss var hjärnkirurgi må jag säga!
På Palm Design var de dock väldigt trevliga & hjälpsamma, men tyvärr hade de inte just den klänningen. Tärnorna mina hittade sina vackra klänningar här i alla fall :-D De kommer vara (nästan) finast på vår dag! Självklart går dem i vårt färgtema: vinrött (& marinblått).

Här kommer lite bilder på andra vackra klänningar

Prinsess-style a la maräng från Mori-Lee


Vacker stilren klänning med röda detaljer från Forever Yours



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0