139 dagar kvar!

Sitter & försöker komma på hur våra fest- & vigselprogram ska se ut, men verkar ha drabbats av något jag aldrig förr haft; idétorka!
M2B hjälpte mig iaf igår med att göra ett vackert monogram till oss. Blev minst sagt lyckat :-D Jag står för designen & han för det "tekniska" dvs. PhotoShopandet.



Nu är bara frågan; höger eller mitten, blått eller vitt, två eller tre, ja, ni fattar ;-)

Sitter även & försöker komma på fler bra romantiska låtar som alla gästerna ska få lyssna på under mingel-hour, när vi är hos fotografen efter cermonin :-) Har kommit till låt 19 av sådär 70, en bit kvar med andra ord.
Nej nu blir det lite Desperate Housewives, så jag kan vila hjärnan & komma på något nytt.
Ha en fin dag allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0