Uppdatering

Har varit dålig på att blogga den sista vecakn känner jag! Har vart upptagen med pyssel & jobb förstår ni :-)
Sen har jag omringat mig av alla vänner under slutet av veckan, då M2B har varit i Trysil med sitt jobb tills idag! Snart kommer han hem, äntligen!!! Bara en halvtimma kvar nu! Cirkus sådär :-)

Vad som hunnit bli klart är iaf M2Bs 2 släktträds-album, som tog en evighet att sammanställa. Chesus, men bra blev det iaf & Alex är nöjd, jag är nöjd & mjau är också nöjd ;-)
Imorgon ska en lista inför vigselsamtalet den 14 april sammanställas. Ska plita ner alla frågor vi har & sen framföra vilka låtar & psalmer vi vill ha.


Vi har även fått tillbaka hindersprövningen & vi var varken gifta innan eller syskon, så nu är det bara att tuta & köra! ;-) Ska lämna in papprena till prällen också + namnändringen, som också kom. Vi ska ju båda heta Westrup som man & fru.

Nu ska här tvättas & bakas chokladmousse á la LCHF till darlingen som snart är hemma!
Ha en fortsatt underbar vårdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo blivande fru westrup. hur går det med planeringen? verkar som om du har fullt upp? kram

2011-04-11 @ 12:57:49
Postat av: erica

hmmm mitt namn föll bort men det var jag som skrev tidigare kommentar

2011-04-11 @ 12:58:42
Postat av: B2B

jodå kusina nu ska här strax iväg & måla hjärtan till altargången & igår hittades en del fint till dagen på meckat Ullared ;-)

kramar <3

2011-05-08 @ 09:23:54
Postat av: erica

nu tycker jag att uppdateringen i bloggen börjar dra ut på tiden. blogga nuuuu hehe ;-)

2011-05-10 @ 22:04:35
Postat av: erica

nu tycker jag att uppdateringen i bloggen börjar dra ut på tiden. blogga nuuuu hehe ;-)

2011-05-10 @ 22:05:51
Postat av: B2B

Done ;-)

2011-05-11 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0